keskiviikko 21. elokuuta 2013

Tuulentupa Luskalassa - Kaija Irmeli Olin-Arvola


Olen kotoisin Sammatin Luskalasta. 
Olkoon tämä minun Tuulentupani.

Kotikuusesta

Kotikuusesta II


Kotikuusesta III


Kaikki kertautuu


Maailma, tässä runoni


Hiljaisuudesta

Hevosilta voi odottaa mitä tahansa

Tuulessa lentää


Olen hetken mieli


Runoja matkasta

Marraskuu, kuoleman kuu

Mikään ei pääty

Joulukalenteri 2010


Joulukalenteri 2011


Joulukalenteri 2012

Antijoulukalenteri 2013

Ida Matilda Lindell - Arjen sankari

Kapina Sammatissa, Anne Heimo

Isä tekee, mitä haluaa


Runoantologia "Kivi elää" ja kirjallisuustietopeli "Arvaa Kuka?"

Valokuvat ja videot

Kaija Olin-Arvola Wikipedia

Kaija Olin-Arvola Facebook


Kaija Olin-Arvola Twitter

Kaija Olin-Arvola Raasepori


Rakastan elämää niin että voisin kuolla:)


4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Tästä linkistä löytyvät viimeisimmät runoni.

    https://meitinkivisto.blogspot.com/?m=1

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Iiron kevät 2018 löytyy tästä linkistä.

    https://ensinhevei.blogspot.com/2019/06/me-emme-unohda.html?m=1

    VastaaPoista